Tothom està des il·lusionat ......... Qui els il·lusionarà ? L'Il·lusionador que il·lusioni les persones bon il·lusionador serà Com ho fem ? als bars i restaurants als carrers a les fires als ajuntaments als casals .................ELS RESULTATS: l' I·lu·sionador que il·lusiona Deixa “Estela” ja que l’equip resultant (persones normals i corrents), es pres com model per altres membres del col·lectiu, la cual cosa facilita la evolució i desenvolupament posterior de la Xarxa .
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada